Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Magyarország-imázsfilm, olyan mint vártuk

Médiarés 2013.11.06. 18:19

Think Hungary - More than expected (Magyarország - több mint amit várt) szlogennel készült imázsfilm Magyarországról.

A szlogen szerint Magyarország sokkal több annál, mint amire emlékeznek, amit sejtenek, amire számítanak, amit képzelnek rólunk a hozzánk látogató vagy korábban már nálunk járt turisták - hangsúlyozták a Magyar Turizmus Zrt.-nél.

Az új imázsfilm feladata, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal: a puszta, gulyás, csikós klisékkel, amelyek a 80-as évek hangulatára utalnak. Helyettük romantika, Hévíz, Balaton, fürdők, az elmúlt évek számos imázsfilmjében már megszokott innovatív találmányok mint a prezi, és felejthetetlen arcok fémjelzik hazánkat a film készítői és a megrendelő szerint.

Sok jelző feliratban, kissé sematikus képek, unalmas zene. Kevéske.

A kisfilm rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka testvérpáros. A film kísérődalát Berger Dalma énekesnő adja elő, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Címkék: marketing vélemény hazai turizmus

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr215618388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benoke77 2013.11.07. 09:03:05

Szerintem az a baj ezzel, hogy a külföldi aki ezt megnézi, lát egy csomó uszodát, pár tavat, 2 kaját meg egy helyet ahol isznak, meg egy teret ahol lehet gördeszkázni. Ilyen mindenhol van. Azt kéne bemutatnunk, hogy mi az amiben mások vagyunk, amiért érdemes megnézni minket, az pedig, bár valamiért ez ciki (szerintem nem), a csikós, a gulyás például, sok más mellett persze. Ez ilyen se színe se szaga dolog, úgyhogy továbbra is az olcsó pia és pina miatt jön hozzánk a többség.

Urfang 2013.11.07. 10:09:33

A Prezi és az üvegbeton még oké, de a Rubik-kockát egyrészt már mindenki ismeri, másrészt van abban valami szánalmas amikor valaki ilyen régi dolgokra menőzik, mert azt sugallja, hogy azóta nem nagyon találtunk ki semmi menőt. A Gömböc menő, de tulajdonképp csak egy asztali dísz. Lehetett volna a Prezi, az üvegbeton, és még valami innovatív dolog (pl. a Puli holdjáró) egy blokkban.

A legnagyobb probléma, hogy a vizesblokk kiteszi a film kétharmadát, holott fért volna még más is ha ez nem ilyen hosszú. Kimaradt például a más országreklámokra jellemző befektetésre csábító üzleti környezet bemutatása.

Én csináltam volna egy hármas tagolást. Az első blokk üzleti befektetésre csábított volna (pl. autóipar, lásd Merci, Audi, Suzuki), a második a tudományos értékeket, olcsó és színvonalas tanulási lehetőséget népszerűsítette volna, a harmadik blokk meg a turizmust, szép tájakkal, borokkal, kajákkal, operával, stb.

Ehelyett itt van egy vízfejű vizesblokk, meg némi felesleges öntömjénezés néhány hasznosabb és kevésbé hasznosabb, újabb és kevésbé újabb találmánnyal.

Jobb mint a semmi, de lehetett volna jobb is.

Darth Revan 2013.11.07. 11:06:53

En ha valami helyet felkeresek, akkor pont nem erdekel, hogy mennyire innovativ cegek vannak az adott helyen.

Urfang 2013.11.07. 11:33:20

@Darth Revan:

Az ilyen reklámok nem csak a turistáknak szólnak. Nézd meg a CNN-en vagy a BBC-n milyen reklámok mennek, általában vegyítik a turizmust a befektetéssel, de van olyan ami csak a befektetésre csábít, a kizárólag turizmusra játszó filmek meg olyan helyekről jönnek, ahol nincs is más lehetőség.

Lehetett volna egy ügyes mixet csinálni, de ez még a turizmuson belül is vízorientált, a találmányokra menőzés meg szimplán ciki.
süti beállítások módosítása