Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

SMART elvárások

Médiarés 2013.10.21. 11:30

A munkavállalók, alkalmazottak felé leírt elvárások alapvetően szükséges velejárói a szervezeti működésnek. A követelmények, célok, elvárások adják az együttműködés gerincét.

Az elvárásokat úgy kell megfogalmazni, hogy azok SMART legyenek:
Specifikus – legyen egyértelmű, és a dolgozó számára világos
Mérhető – tudja az alkalmazott, hogy mikor csinál jót
Akció orientált - tudja, hogy mit kell tennie, konkrét cselekvések legyenek hozzá köthetők
Reális - jelentsen kihívást, ne legyen könnyen elérhető, de legyen megvalósítható
Tervezhető – legyen időben is meghatározott

Az elvárásoknál is fontosabbak azonban az eredményekre fókuszálni. Elsősorban akkor nyúljunk vissza az elvárásokhoz, ha az eredmény nem megfelelő, vagy az oda vezető folyamat nem megfelelően zajlott.
 

Címkék: tanácsadás gondolkodás tréning döntéshozatal coaching coach hatékonyságnövelés cégvezetők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr422294301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása