Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

A reklámfilm az ötlettől a megvalósításig

Médiarés 2013.09.17. 14:05

Ha megvan a gyártócég, elkezdődnek az előkészítési folyamatok. A rendező többfordulós casting után kiválogatja a szereplőket, helyszínt keres, és az operatőrrel, a stylisttal és a látványtervezővel megalkotja a film vizuális világát. Megrajzolják képregényszerűen (Storyboard) az elképzelt beállításokat és képkompozíciókat. A terveket az ügynökség és az ügyfél is megtekinti, jó esetben elfogadja.

Helyszínbejárás és nagyon pontos végleges tervezés után következik a forgatás. A forgatáskor még csak a film nagyon nyers változata van meg, ezt az utómunka követi. Elsőként a nyersvágás következik, amelyen a film mozgásai, képei már láthatóak, de még sok további utómunka vár a készítőkre. Ekkor az ügynökség és az ügyfél ismét megtekintheti az addig elkészült produkciót. Rossz esetben szakmaiatlanul hozzászólnak, jó esetben helyes javaslatokat tesznek.

A végleges vágás után az animációs és más effektek valamint a fényelés következnek, ezzel megadják a film szín- és hangulatvilágát. Ezután már adásminőségű képet vetítenek le az ügyfélnek és az ügynökségnek, akik szerencsés esetben elégedetten rábólintanak a végleges verzióra, amit aztán sokszorosítanak, és a médiához kerül.

Címkék: reklám ötlet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr445531482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása