Ha megvan a gyártócég, elkezdődnek az előkészítési folyamatok. A rendező többfordulós casting után kiválogatja a szereplőket, helyszínt keres, és az operatőrrel, a stylisttal és a látványtervezővel megalkotja a film vizuális világát. Megrajzolják képregényszerűen (Storyboard) az elképzelt beállításokat és képkompozíciókat. A terveket az ügynökség és az ügyfél is megtekinti, jó esetben elfogadja.
Helyszínbejárás és nagyon pontos végleges tervezés után következik a forgatás. A forgatáskor még csak a film nagyon nyers változata van meg, ezt az utómunka követi. Elsőként a nyersvágás következik, amelyen a film mozgásai, képei már láthatóak, de még sok további utómunka vár a készítőkre. Ekkor az ügynökség és az ügyfél ismét megtekintheti az addig elkészült produkciót. Rossz esetben szakmaiatlanul hozzászólnak, jó esetben helyes javaslatokat tesznek.
A végleges vágás után az animációs és más effektek valamint a fényelés következnek, ezzel megadják a film szín- és hangulatvilágát. Ezután már adásminőségű képet vetítenek le az ügyfélnek és az ügynökségnek, akik szerencsés esetben elégedetten rábólintanak a végleges verzióra, amit aztán sokszorosítanak, és a médiához kerül.
A reklámfilm az ötlettől a megvalósításig
2013.09.17. 14:05
Címkék: reklám ötlet
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr445531482
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.