Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

A mókus is patkány

Médiarés 2013.04.16. 10:26

A Public Relations (PR) egyik gyakran emlegetett szlogenje szerint "a mókus is patkány, csak jobb a sajtója".


A PR-t sokféleképpen szokták magyarra fordítani, a legelterjedtebb megfogalmazása talán a közönségkapcsolat. Tulajdonképpen mire jó a PR egy cég számára? Mit lehet vele elérni? Hogyan kell ezt jól csinálni, hogy bizalmat építsünk a vállalat érdekében.

A PR nem csodaszer, de többek között annak segítségével a rosszból is lehet jót csinálni, a jóból pedig még jobbat. Az unalmas, közömbös semmilyenből lehet érdekeset csinálni.
A PR kiindulópontja az, hogy mit gondolnak az emberek a cégről.

Fontos, hogy a termékről nem esik szó a PR esetében, hiszen a PR nem közvetlenül eladni akar, hanem a márkát illetve annak gyártóját kívánja pozitív színben feltűntetni, a szervezet iránt akar bizalmat építeni. A belső PR a cégen belül, a külső PR a cégen kívül teszi ezt.

"A PR nem a megtévesztő, hanem a kedvező arculat kialakításának eszköze." - írja Claire Austin. Ha egy vállalat ügyfélszolgálata elérhetetlen, a fogyasztók kínjaira csak lerázó jellegű levelekkel válaszolgatnak, nincs az a csodálatos PR menedzser, aki ezt az imázst, a szárnyra kapott negatív szájreklámot meg tudja állítani...
 

Címkék: pr tanácsadás kommunikáció bizalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr762289236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása