Naptár

február 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

A bőr még lehúzható

Médiarés 2012.12.16. 18:39

Manapság elterjedt fogás, hogy fotópályázatot, filmpályázatot hirdetnek cégek. Mások ötleteire vágynak. Ezzel generálják az online megjelenéseket, komoly ingyenreklámot kapnak, hiszen, aki ilyenkor kamerát, fényképezőgépet ragad, az a márkával foglalkozik, felmegy a honlapjára, sőt arról gondolkozik, tovább adja, közösségi médián megosztja. Rendkívül olcsón vagy ingyen juthat óriási tömegekhez.
Nemcsak a cég, hanem az ilyen kampányt szervező ügynökség is okosan jár el, hiszen minimális ráfordítással komoly sikereket érhet el, úgy anyagilag mint erkölcsileg. Ha a pályázaton résztvevő filmek jók, akkor nagyszerű, hiszen a márka boldog, az ügynökség is sikeres volt. Ha nem jók – és többnyire nem jók a beküldött filmek -, akkor volt egy kis olcsó kampány, az sikeres is volt, legfeljebb a márka részéről ismét úgy gondolják, hogy visszatérnek a klasszikus, unalmas ATL-es megoldásokhoz, mert abban szerintük nincs rizikó.

Hasonló olcsó, pofon egyszerű megoldás, és mégis világszerte nagyot durrant, amikor a queenslandi turisztikai hivatal meghirdette a világ legjobb állását. Sok jelentkező közül a győztesnek a korallzátonyokon kellett posztolnia, a média rácuppant erre. Hatalmas tömegeket értek el, rendkívül olcsó volt, és mindenki róluk beszélt. Ügyes.

Most a Superbrands indított gyér utánlövést, a kedvenc márkáról lehet kisfilmet készíteni és feltölteni.
A reklámok önmagukban unalmasak, egyre nagyobb a reklámkerülés, nem csoda, hogy celebeket, zenekarokat is kell termelni. Az új civil arcokkal – úgy gondolják – ismét eladható egy darabig a magazin, a bulvárlap, megtölthető velük az internet.
Gyaníthatjuk, hogy erről a módszerről még sok bőrt le fognak húzni.
 

Címkék: média marketing kommunikáció stratégia akció nyitott szem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr702104570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása