Manapság az egyetemeken kívül számos középfokú oktatási intézményben és szakiskolában tanítanak marketinget és PR-t. Nem csodálkozunk azon, hogy a magyar kreatív szakma színvonala nem tud megújulni, látva ezeket a képzéseket.
Még a tanárok csak-csak, de a diákok!
Hemzsegnek a marketing ügyintézők, a szakmenedzserek és a PR-asszisztensek.
Manapság sajnos az tanulja a szakmát, aki nem szégyelli.
Egy-egy ilyen órára beülve meglátjuk, hogy a diákok nemhogy a marketing bonyolultabb összefüggéseit nem értik, hanem még az sem feltétlenül tudják, hogy a tévéreklámon kívül másféle hirdetési formák is léteznek. Persze erre van a tanerő, hogy csiszoljon a tudásukon, hogy aztán a vizsgán átmenjenek. Ez a többségnek azért sikerül, ezért is fanyalgunk a színvonalon.
Reméljük, az egyetemeken legalább magasabb szintű érdeklődést tanúsítanak a hallgatók…