A spanyol Diagonal Mar pláza rájött, hogy - elsősorban - a női fogyasztót vásárlás közben is érdemes dicsérni. Egy jóképű fiatalembert ábrázoló szatyron a modell száját egy QR kód takarja el, amit okostelefonnal leolvasva dicsérni kezd a virtuális hódoló.
A szatyor is fogyasztásra buzdít
2013.06.14. 13:07
Címkék: gondolkodás ötlet manipuláció bizalom hatékonyságnövelés
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr735365579
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.