Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

A márkaélmény

Médiarés 2013.01.15. 19:29

…jó esetben az ügynökség felkészült szakemberekből áll, és sok szempontból megvizsgálják a márkát, a célcsoportját, körbenéznek a termék piacán. Megkeresik az egyedi termékelőnyöket, ha vannak. Az igazán jó ügynökségek azonban kevésbé a meglévő termékelőnyt emelik ki, hanem egy világot, egy márkaélményt kreálnak a márka köré.

Az ismert márkákat könnyen be tudjuk azonosítani külső jegyeikről: színükről, formájukról, betűtípusukról. Ezek jellemzőek a márkára, sőt egy idő után úgy emlegetjük: olyan színű, mint a …

Általában a színekről bizonyos fogalmak is eszünkbe jutnak, valamivel társítjuk őket.

Íme, néhány ismert márka színe:

 

 

Címkék: média marketing reklám kommunikáció

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr112161897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajdasagi 2012.04.29. 12:14:46

Kimaradt a "Big Blue" - vagyis az IBM. A számítástechnika legöregebb, és máig legtekintélyesebb cége.

KenSentMe 2012.04.29. 14:25:03

yellow = gay.. de ezt mutatja a sárga márkák alulreprezentáltsága is.

Környezettudatos 2012.04.29. 21:06:08

@Holdkóros Tónyó: Márpedig fekete. Esetleg piros-fekete a színe mostanában a nagy kéknek. Ez van.
süti beállítások módosítása