Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Beszéljünk a hüvelygombáról?

Médiarés 2013.09.22. 23:30

Bár valószínűleg nincs ember az országban, aki ne látta volna az Advil Ultra Forténak – a Corvus Design által készített – reklámszpotját.

Ez a tény legkevésbé sem annak köszönhető, hogy a szpot kreativitásával és újszerűségével annyira megragadt volna a fejekben – jóval inkább annak, hogy 2009-ben ezt a szpotot adták a legtöbbet a hazai tévécsatornák: az AGB Nielsen adatai szerint összesen 15 274 alkalommal.
A Canesten Kombi „Na, ettől most elmenekültek a pasik, és nyugodtan beszélhetünk a hüvelygombáról” reklámszövegét is bizonyára minden tévénéző magyar kívülről fújja – miközben ez a szpot is egyik iskolapéldája lehetne a kreativitás hiányának. És ezt is nagyon sokszor láthattuk. Ezért most meg sem mutatjuk

Vajon miért ennyire rosszak a gyógyszerreklámok. Rosszak, és mégis rengeteg pénzt költenek arra, hogy sokszor lássuk őket. Megéri lebecsülni a nézőt, és minél egyszerűbb módon, unalmasan és rosszul megcsinálni a reklámot, majd olyan sokszor adni, hogy már a rosszat is megszeresse?

A gyógyszerkommunikációt szigorúan szabályozzák. Orvost nem használhatnak, fogyasztásra nem buzdíthatnak, a kockázatokra és a mellékhatásokra fel kell hívniuk a figyelmet. Minden egyes szónak súlya van, és csak azokat a kifejezéseket lehet használni, amelyeket a gyógyszer hivatalos törzskönyvezésekor bejegyeztek. A szigorú előírások pontos és határozott definíciókat kívánnak a reklámban, amire az asszociációk, jelentésátvitelek nem alkalmasak.

Címkék: média marketing vélemény reklám gondolkodás ötlet televízió bizalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr982304422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása