Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Felismer az óriásplakát?

Médiarés 2013.02.10. 11:04

A japánok kísérleteznek az intelligens billboard-óriásplakátokkal.
A közterületi reklámozásban jelenthet nagy előrelépést, ha a reklámeszközök személyre szabottabb üzeneteket tudnak megjeleníteni, növelve ezzel a célzottságot. A CNET News szerint a tokiói metróban folyik az a kísérlet, melyben digitális plakátfelületeket kötöttek össze kamerákkal, melyek képesek felismerni az elhaladók nemét és korát.

A kísérlet egy évig tart, összesen 27 digitális felület segítségével végzik a teszteket. Arról gyűjtenek adatot, hogy milyen típusú emberek, milyen időszakban, milyen reklámokra lesznek figyelmesek. Mint minden ilyen kísérletnél, rögtön felmerülnek a személyiségi jogi aggályok, ám a projekt szóvivője szerint nem őrzik meg az így készült képeket.

Amennyiben sikerülne megfelelő eredményeket elérni, akkor célzottabbá lehetne tenni a reklámkampányokat, csökkentve ezzel a meddőszórást, és növelve a hatékonyságot. 

Címkék: média marketing reklám kommunikáció hatékonyságnövelés nyitott szem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr832231199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása