Jó stratégia
Jó termékek
Versenyképes ár
Jó márkanév
Jó csomagolás
Jó reklám
Jó disztribúció – széleskörű és mélyreható terjesztés
Önazonosság és mítosz.
Mi tesz sikeressé egy márkát?
2013.03.26. 22:36
Címkék: tanácsadás stratégia döntéshozatal hatékonyságnövelés cégvezetők
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr482401810
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.