Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Be kell kerülni a médiába!

Médiarés 2013.04.12. 19:51

Egy kisvállalkozásnak sokat segít az ismertségén, ha bekerül az újságírók látókörébe. Ha időnként a sajtó – nyilván a vállalkozás szempontjából pozitív értelemben – foglalkozik a céggel, akkor az növelheti a cég ismertségét, akár hírnevét is. Természetesen be lehet kerülni a médiába sokféleképpen, pl reklámokkal vagy hirdetésekkel jó sok pénzért, de lehet ezt olcsón vagy akár ingyen is csinálni. Csak egy kis odafigyelés és jó stratégia szükséges hozzá.

- Jelenjen meg a kisvállalkozás és annak vezetői vállalkozói eseményeken, vállalkozói klubokon. Ha más nem, a helyi média biztosan ott van, és máris kialakulhat a szerkesztőkkel a személyes kapcsolat.
- Induljon a kivállalkozás pályázatokon, versenyeken. Gyakran hirdetnek meg olyan versenyeket, amelyen a győztesek jelentős publicitást kaphatnak.
- Építenünk kell az ismeretségi körünket, és értelemszerűen érdemes egy-két neves újságíróval is jóban lenni.
- Ha honlapunkon értékes szakmai anyagokat tartunk, akkor előbb-utóbb azokra rátalálnak, és különböző hivatkozások révén rámutatnak a cég oldalára.
- Ugyanígy érdemes próbálkozni tematikus weboldalakkal, fórumokkal, blogokkal. Ha azokon gyakran megszólalunk, és értékes hozzászólásokat teszünk, akkor kialakulhat a cégről egy szakértő státusz, amely révén a média szívesen megkérdezhet bennünket bizonyos kérdésekben.
- Legyen készenlétben jó fotó a termékről, boltról, magunkról, hátha hirtelen minket érintő sajtmegjelenésre van lehetőség. Ha vannak érdekes, ízléses képeink termékeinkről, akkor azokat illusztrációnak is használhatják
- Mindig figyeljük a napi aktualitásokat, és hogyha olyan hírt találunk, amelynek kapcsán mi is tudunk hasznosat mondani, segítsük az újságíró munkáját. Mindig álljon rendelkezésünkre sajtóanyag, amely ilyen helyzetekben gyorsan felhasználható.
- Tartsunk és írjunk blogot. Ha a blogunkat megfelelően kezeljük, akkor pörgés alakulhat ki körülötte, közösség alakulhat köré, sőt, akár még idézhetnek is belőle.
 

Címkék: pr tanácsadás kommunikáció stratégia tréning bizalom hatékonyságnövelés cégvezetők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr122366354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása