Két oldalnyi, majdnem üres hirdetéssel promózza a The Book Thief című filmjét a Twentieth Century Fox a New York Times-ban.
Sok pénzt költöttek két apróbetűs url-nyi információért a Twentieth Century Foxnál, hogy a The Book Thief című filmjüket promózzák. A lapban egy majdnem teljesen üres oldalpárt vásároltak meg, amelyen csak nagyon pici betűvel látható a Wordsarelife.com url, amely a film szájtjára mutat.
Figyelemfelkeltő üresség
2013.10.29. 17:56
Címkék: marketing akció ötlet
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr555618370
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.