Naptár

február 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

Cseles plakát több üzenettel

Médiarés 2013.05.14. 16:21

A családon belüli erőszak áldozatainak szánt segélyvonalat a felnőtt szemek megkerülésével reklámozza a spanyol ANAR Foundation.

A megbízott Grey megoldása egy olyan City Light, amely két különböző üzenetet jelenít meg egy időben. A felnőttek szemmagasságában a plakát egy puszta figyelmeztető üzenetnek tűnik, de egy tízéves gyermek perspektívájában látható a segélyvonal száma. Az igazi üzenetet csak az igazi célközönség láthatja.

Címkék: kommunikáció ötlet manipuláció csr hatékonyságnövelés nyitott szem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr95300109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása