A családon belüli erőszak áldozatainak szánt segélyvonalat a felnőtt szemek megkerülésével reklámozza a spanyol ANAR Foundation.
A megbízott Grey megoldása egy olyan City Light, amely két különböző üzenetet jelenít meg egy időben. A felnőttek szemmagasságában a plakát egy puszta figyelmeztető üzenetnek tűnik, de egy tízéves gyermek perspektívájában látható a segélyvonal száma. Az igazi üzenetet csak az igazi célközönség láthatja.
Cseles plakát több üzenettel
2013.05.14. 16:21
Címkék: kommunikáció ötlet manipuláció csr hatékonyságnövelés nyitott szem
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr195300109
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.