Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hogyan készül egy reklámfilm?

Médiarés 2013.09.16. 00:08

Az ügyfél (egy cég vagy termék, márka képviselője) megkeresi a reklámügynökséget egy brieffel, ami a legfontosabb információkat tartalmazza a termékről, a cégről és a célcsoportról. Az ügynökségi kreatívok ezek alapján megírják a reklámötletüket. Ez persze egy hosszú folyamat, amíg odáig eljutnak. Jó esetben az ügynökség felkészült szakemberekből áll, és sok szempontból megvizsgálják a márkát, a célcsoportját, körbenéznek a termék piacán. Megkeresik az egyedi termékelőnyöket, amelyek többnyire manapság már nincsenek, hiszen a gyártók egymást utánozzák. Az igazán jó ügynökségek ezért nem meglévő termékelőnyt keresnek, hanem egy világot, egy márkaélményt kreálnak a márka köré.

(forrás: Kreatív)

Az ügynökség a reklámötletből egy újabb briefet készít, és megversenyezteti a produkciós, reklámgyártó cégeket. A tenderre jelentkező cégek egy rendezői treatmenttel és részletes költségvetéssel pályáznak a filmforgatásra. Az ügynökség választ, a gyártó cég dolgozni kezd.

Címkék: média marketing reklám televízió stratégiai tervezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr882139706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása