Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Függés

Médiarés 2012.08.03. 11:02

Egyre inkább átalakítják a cégek marketingkommunikációs döntéseit a fiatalok utóbbi időben átalakuló médiafogyasztási szokásai” – állapítja meg a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti Médiaanalízis tanulmánya. A 15-19 évesek körében az elmúlt öt év hozott drasztikus változásokat: a rohamosan terjedő internethasználat - a 2000-es 4 százalékról 2010-re 65 százalékra növekedett - mellett a televízió nézés 6 százalékpontnyi emelkedést ért el, míg a másik két klasszikus médiatípus - rádió és magazinok - fogyasztása lassú csökkenést mutat a fiatalok körében.

A felmérés arra is felhívja a figyelmet, hogy ez a változás hatott a fiatalok szabadidő eltöltésére is, vagyis egyre többen vannak azok, akik az otthonülő, elszigetelt, zárkózott életstílust választják.

 

Címkék: kommunikáció gondolkodás akció manipuláció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr92434969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása