Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Szájon át

Médiarés 2012.08.30. 23:30

Minden cégvezetőben felmerül a kérdés, hogy hol jelenjen meg termékével, szolgáltatásával, ha hirdetni szeretne. Természetesen sok szemponttól függ, hogy egy adott márka melyik médiumon keresztül, hogyan, milyen hatékonysággal tud megszólítani a fogyasztókat. Azonban itt egy fontos szempont a döntés meghozatalához:

Sorrendben az újságok, rádió és tévé reklámjaiban bíznak leginkább a magyarok, a hagyományos médiumok közül. Az Internet-használók számára ugyanakkor hitelesebbek a más fogyasztóktól e-mailben kapott információk, az online hírlevelek és a márkák honlapjai. Leghatékonyabb reklám azonban a szájpropaganda Magyarországon is, világszerte is. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató intézet korábban végzett kutatása a reklámok iránti bizalomról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szájpropaganda Magyarországon is a leghatékonyabb hirdetés, de azért kevesebben bíznak benne, mint globálisan vagy Európában. A magyar válaszadók 68 százaléka bízik a szájról szájra terjedő ajánlásokban. Persze nagy kérdés, hogy a korábbi kutatást végző szakemberek hogyan kérdeztek rá erre a hirdetési típusra, mert azért ez nehezen megragadható.
 

Címkék: média marketing pr reklám kommunikáció gondolkodás bizalom döntéshozatal hatékonyságnövelés cégvezetők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr682034390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása