Wolf Gábor marketing-tanácsadó szerint a kormány a marketinggel tudná a leghatékonyabban támogatni a magyar kis- és középvállalkozásokat, mert az azonnal és hosszú távon is erősíti a profittermelő képességet.
Egy államilag finanszírozott médiaügynökség létrehozását javasolja Wolf Gábor, amely a kis és középvállalkozások számára nyújtana segítséget. Manapság egy kis cég gyakorlatilag kiszorul az országos médiából, de szinte egyáltalán nem fejt ki marketingtevékenységet. Ezen a versenyhátrányon enyhíthetne egy állami kkv-médiaügynökség, amely nagy tételben, kedvezménnyel vásárolna reklámhelyeket, s azokat önköltségi áron értékesítené kizárólag kkv-k számára.
A mikro-, kis- és középvállalkozások kénytelenek nyomott árakon dolgozni, mert nem tudják az áraikat elfogadtatni a piaccal, kellő marketing ismeretek híján árversenybe kényszerülnek. A verseny nyertesei azok a nemzetközi nagyvállalatok, akik akár gyengébb termékminőséggel, de a jobb marketing révén elveszik a piacot a magyar kkv-k elől: náluk csapódik le a profit.
A kormánynak ösztönözni kellene a kisvállalatokat a marketingre, elérhetővé kellene tenni a marketing alapismereteket és támogatni a marketing eszközök alkalmazását.