Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Több mint sok!

Médiarés 2012.12.27. 13:51

A kreatív ügynökségek kreatív szakemberei az összes agysejtjüket beizzítják, végül van, hogy ilyen szlogeneket sikerül kitalálniuk:

Bugyuta szójátékkal próbálkoznak:
Kezeljük Accerűen - ACC 200
Íz, ami 6 - Valdor Szendvicssonka 
Gondolkodjon reálisan! - Reál 
Csabáról csakis Csabait! - Csabahús
A hiteles bank - FHB 
Minden ízében íz - Perdix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Van olyan, amikor nem jut eszükbe semmi, de valamihez nagyon viszonyítani szeretnék a márkákat. Ekkor ez a tucat-megoldás születik:

Több, mint egy biztosító - Aegon
Több, mint élelmiszerdiszkont – Aldi
Több, mint barátnő - Bravo Girl
Több, mint taxi - Budapest Taxi 
Több, mint fürdő - Büki Gyógyfürdő 
Több, mint torma - Koch's
Több, mint probiotikum – Lactiv
Több, mint egy gyógyszer megfázás esetén – NeoCitran
Több, mint kiváló pizzák - Pizza Hut 
Több, mint lakópark - Római Wellness Otthon 
Több, mint csomagolás - Tetra Pak 

A biztosító több mint egy biztosító és az élelmiszerdiszkont több mint egy élelmiszerdiszkont… NA, de van ebből a fajtából még jobb:
Több mint szuper – Aral

…és itt az überjó, ebben a kategóriában:
Sokkal több, mint homok és tenger – Tunézia
Sokkal több, mint fehérítő - Vanish White


Van, amikor a kreatív érzi, hogy valami olyasmit kéne kitalálni, ami miatt megveszik azt a terméket, amit hirdet. Nyilván jobb az a termék, mint a többi termék, csak azt nem tudjuk meg, hogy miben és miért. Ez volna az egyedi termékelőny hangsúlyozása?

Többet kínálunk - Ivanics 
Más, mint a többi - Maraton Lapcsoport 
Ha jót akar magának - Omker 
Van, amiben igazán jók vagyunk - Richter Gedeon 

…és amikor semmi kreatív nem jut a kreatívok eszébe, akkor megmondják, hogy az adott terméket hol lehet megkapni…, hátha esetleg mégis megvennénk valamiért, de nem a reklám hatására.
Magyar Nemzet – kapható az újságárusoknál.
(gyógyszer) – keresse a gyógyszertárakban!

Ehhez már csak ezt tehetnénk hozzá:
Rés a médiában - Keresse a Médiarés-en!

 

 

 

 

 

 

Címkék: marketing reklám kommunikáció gondolkodás beszédírás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr712122077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása