A kreatív ügynökségek kreatív szakemberei az összes agysejtjüket beizzítják, végül van, hogy ilyen szlogeneket sikerül kitalálniuk:
Bugyuta szójátékkal próbálkoznak:
Kezeljük Accerűen - ACC 200
Íz, ami 6 - Valdor Szendvicssonka
Gondolkodjon reálisan! - Reál
Csabáról csakis Csabait! - Csabahús
A hiteles bank - FHB
Minden ízében íz - Perdix
Van olyan, amikor nem jut eszükbe semmi, de valamihez nagyon viszonyítani szeretnék a márkákat. Ekkor ez a tucat-megoldás születik:
Több, mint egy biztosító - Aegon
Több, mint élelmiszerdiszkont – Aldi
Több, mint barátnő - Bravo Girl
Több, mint taxi - Budapest Taxi
Több, mint fürdő - Büki Gyógyfürdő
Több, mint torma - Koch's
Több, mint probiotikum – Lactiv
Több, mint egy gyógyszer megfázás esetén – NeoCitran
Több, mint kiváló pizzák - Pizza Hut
Több, mint lakópark - Római Wellness Otthon
Több, mint csomagolás - Tetra Pak
A biztosító több mint egy biztosító és az élelmiszerdiszkont több mint egy élelmiszerdiszkont… NA, de van ebből a fajtából még jobb:
Több mint szuper – Aral
…és itt az überjó, ebben a kategóriában:
Sokkal több, mint homok és tenger – Tunézia
Sokkal több, mint fehérítő - Vanish White
Van, amikor a kreatív érzi, hogy valami olyasmit kéne kitalálni, ami miatt megveszik azt a terméket, amit hirdet. Nyilván jobb az a termék, mint a többi termék, csak azt nem tudjuk meg, hogy miben és miért. Ez volna az egyedi termékelőny hangsúlyozása?
Többet kínálunk - Ivanics
Más, mint a többi - Maraton Lapcsoport
Ha jót akar magának - Omker
Van, amiben igazán jók vagyunk - Richter Gedeon
…és amikor semmi kreatív nem jut a kreatívok eszébe, akkor megmondják, hogy az adott terméket hol lehet megkapni…, hátha esetleg mégis megvennénk valamiért, de nem a reklám hatására.
Magyar Nemzet – kapható az újságárusoknál.
(gyógyszer) – keresse a gyógyszertárakban!
Ehhez már csak ezt tehetnénk hozzá:
Rés a médiában - Keresse a Médiarés-en!