Kiosztották a legjobb internetes teljesítményeknek járó Webby díjat. A legtöbb elismerést, szám szerint hetet az ausztrál vasúttársaság „Dumb Ways to Die” kampánya kapta: az élet „mindennapi veszélyeire” figyelmeztető, ötletes animációs klippel körített, dalocska, 45 millió letöltést produkált a YouTube-on.
A net Oscarja
2013.05.03. 14:41
Címkék: kommunikáció csr sikersztori
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr315284550
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.