A Reklámozók Világszervezetének (WFA) új kutatása szerint a világ legnagyobb hirdetői sajátos kihívásokkal szembesülnek márkáik népszerűsítése során. A technológia és a fogyasztói piacok átalakulása egyre inkább megköveteli a hirdetőktől az integrált marketingkommunikációt (IMC), amely a reklám- a PR-, a direkt marketing-, a promóciós- és egyéb kampányok összehangolt, többcsatornás tervezését jelöli.
A szövetség úgy látja, hogy az első számú nehézség az integrált marketingkommunikációnál a kampányeredményesség mérése. Szintén problémát okoz a pénzügyi eredményesség mérése- főleg a legnagyobb, évi 2 milliárd dollárnyi büdzsé felett rendelkező marketingosztályok számára. A harmadik fő probléma, hogy a marketingesek nehezen tudják elfogadtatni az integrált szemléletet a vállalatok felső vezetésével.
forrás: mediainfo
Nehéz mérni a marketing hatékonyságát
2013.05.06. 15:35
Címkék: marketing bizalom döntéshozatal hatékonyságnövelés cégvezetők
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr435284636
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.