Naptár

február 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

Nehéz mérni a marketing hatékonyságát

Médiarés 2013.05.06. 15:35

A Reklámozók Világszervezetének (WFA) új kutatása szerint a világ legnagyobb hirdetői sajátos kihívásokkal szembesülnek márkáik népszerűsítése során. A technológia és a fogyasztói piacok átalakulása egyre inkább megköveteli a hirdetőktől az integrált marketingkommunikációt (IMC), amely a reklám- a PR-, a direkt marketing-, a promóciós- és egyéb kampányok összehangolt, többcsatornás tervezését jelöli.

A szövetség úgy látja, hogy az első számú nehézség az integrált marketingkommunikációnál a kampányeredményesség mérése. Szintén problémát okoz a pénzügyi eredményesség mérése- főleg a legnagyobb, évi 2 milliárd dollárnyi büdzsé felett rendelkező marketingosztályok számára. A harmadik fő probléma, hogy a marketingesek nehezen tudják elfogadtatni az integrált szemléletet a vállalatok felső vezetésével.

forrás: mediainfo

Címkék: marketing bizalom döntéshozatal hatékonyságnövelés cégvezetők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr795284636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása