Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kilóra vásárolták a fogyasztókat

Médiarés 2012.12.18. 23:49

A nagy médiafelületek továbbra is megélnek a tömegelérésből, de előtérbe kerülnek a teljesítmény alapú kampányok.

Jelenleg a globális reklámköltésnek kevesebb mint 10 százaléka fordítódik olyan kampányokra, amelyek meghatározott célcsoportot érnek el, melynek tagjai más és más módon, személyre szabottan kapják az üzenetet.
 
A személyre szabottság, a célzottság, és ezzel összefüggésben az átláthatóbb, teljesítmény alapú kampánytervezés a digitalizálódás nyomán kerül mind inkább előtérbe. Néhány év múlva a tévék, a nagy példányszámú újságok és a vezető portálok továbbra is megélnek a jelenlegi modellből, azaz a hirdetők "kilóra" vásárolják a megjelenést.

Eközben viszont a kisebb médiatulajdonosok arra számíthatnak, hogy őket teljesítmény alapon fizetik ki a hirdetők. Azaz az lesz az elszámolás alapja, hogy például hány leadet, sőt, eladást sikerült generálni a megjelenések nyomán. Ebben a modellben tehát nem is az elért fogyasztók száma a legfontosabb, hanem a médium azon képessége, hogy hasson a fogyasztói viselkedésre, s ezzel bekövetkezzenek a hirdető által várt piaci aktusok.


 

Címkék: marketing hatékonyságnövelés stratégiai tervezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr512306467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása