Hosszú percekig tartó filmmegszakítók, kenőcs- és tamponreklámok, egyperces agyontámogatott rovatok és egyhangú műsorajánlók. Vajon miért az országos kereskedelmi televíziók silány programjait választják a nézők esti szórakozásnak?
Mi alapján dől el a nézők agyában, hogy Győzikét, tejben-vajban barátokat, egy agyonjátszott amerikai film sokadik ismétlését vagy esetleg mást választanak? A „mónikázást” még csak megértenénk… Folyton az agyat támadják az agyunkra nőtt műsorszolgáltatók.
Sok nézőnél bizonyára minden azon múlik, hogy a távkapcsoló hányas gombjára van ez vagy az a csatorna behangolva. Valószínűleg kevés olyan háztartás van, ahol az RTL Klubhoz vagy a TV2-höz kétszer kell megnyomni a mindentudó szerkezetet. A kényelem jelentheti a siker titkát?! No, de van még 7 másik csatorna, amelyhez ugyancsak elég volna egyszer nyomni!