Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Agymenés a gombnyomásról

Médiarés 2012.09.05. 10:56

Hosszú percekig tartó filmmegszakítók, kenőcs- és tamponreklámok, egyperces agyontámogatott rovatok és egyhangú műsorajánlók. Vajon miért az országos kereskedelmi televíziók silány programjait választják a nézők esti szórakozásnak?

Mi alapján dől el a nézők agyában, hogy Győzikét, tejben-vajban barátokat, egy agyonjátszott amerikai film sokadik ismétlését vagy esetleg mást választanak? A „mónikázást” még csak megértenénk… Folyton az agyat támadják az agyunkra nőtt műsorszolgáltatók.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sok nézőnél bizonyára minden azon múlik, hogy a távkapcsoló hányas gombjára van ez vagy az a csatorna behangolva. Valószínűleg kevés olyan háztartás van, ahol az RTL Klubhoz vagy a TV2-höz kétszer kell megnyomni a mindentudó szerkezetet. A kényelem jelentheti a siker titkát?! No, de van még 7 másik csatorna, amelyhez ugyancsak elég volna egyszer nyomni!
 

Címkék: média reklám televízió

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediares.blog.hu/api/trackback/id/tr372034439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása